Werkwijze

Wij werken niet met afspraken op kantoor. Wij komen bij u thuis of op kantoor bij de hulpverlener langs om kennis te maken door middel van een intake gesprek.  Tijdens het intakegesprek bespreken wij wat de reden is voor de aanvraag beschermingsbewind is, wat u van de bewindvoerder kan verwachten en wat wij van u verwachten om tot een succesvolle samenwerking te komen. Indien u na alle informatie de aanvraag tot beschermingsbewind wil doorzetten, vullen we samen de formulieren in en wordt het naar de desbetreffende rechtbank gestuurd

Na ontvangst van de beschikking van de kantonrechter maken we een afspraak voor het ophalen van de administratie en worden er rekeningen voor u geopend. Zodra er een volledig overzicht is van uw inkomen, uitgaven en schulden bespreken wij uw situatie en de mogelijkheden.

U kunt zelf inloggen via onze website en met uw persoonlijke inloggegevens kunt u meekijken op uw persoonlijke pagina. Zo kunt u wanneer het u uitkomt uw bankafschriften, vaste lasten en schuldenoverzicht inzien